Black Hair Media Forum Homepage
BHM BHM BHM
Summer Hair Takeover Specials
Forum Home Forum Home > Lets Talk > Talk, Talk, and More Talk
  New Posts New Posts RSS Feed - Cliques
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login
Perfect Hair Collection
 

Cliques

 
 Post Reply Post Reply Page  <1 45678 14>




The Best Human Hair Available with No Service Match

Author
 Rating: Topic Rating: 6 Votes, Average 3.67  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
SamoneLenior View Drop Down
Platinum Member
Platinum Member
Avatar

Joined: Oct 06 2005
Status: Offline
Points: 279381
Post Options Post Options   Thanks (2) Thanks(2)   Quote SamoneLenior Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: Apr 13 2014 at 4:55pm

I like being able to end a convo when I feel like it

I don't have to wait for yall to stop speaking or do anything else that is expected offline (e.g. act like I am interested if I am not)

I also like reading different opinions, opinions that are different from those that I am regularly around

I also curse more on here and this place is open 24 hours and when it isn't boring this place serves it's purpose and I don't really have to give anything back in return
Back to Top
Sponsored Links


Back to Top
nekamarie83 View Drop Down
Elite Member
Elite Member
Avatar

Joined: Dec 28 2008
Status: Offline
Points: 167284
Post Options Post Options   Thanks (3) Thanks(3)   Quote nekamarie83 Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: Apr 13 2014 at 4:58pm
^^^ I agree with that. Majority? I'm a bit squiffy on that.

I don't know/think that people are as dyed in the wool loners as they fancy themselves to be.

People just like to be or portray as being "above" certain things. *shrug*
Back to Top
SoutherNtellect View Drop Down
Platinum Member
Platinum Member
Avatar

Joined: Jan 02 2007
Status: Offline
Points: 193256
Post Options Post Options   Thanks (3) Thanks(3)   Quote SoutherNtellect Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: Apr 13 2014 at 5:04pm
i dont think being a loner is something to be high and mighty about 
Back to Top
Bonjour baby ooowee View Drop Down
Elite Member
Elite Member
Avatar

Joined: Jan 11 2011
Location: MY Milk & Honey
Status: Offline
Points: 20431
Post Options Post Options   Thanks (1) Thanks(1)   Quote Bonjour baby ooowee Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: Apr 13 2014 at 5:08pm
LOL
Back to Top
nekamarie83 View Drop Down
Elite Member
Elite Member
Avatar

Joined: Dec 28 2008
Status: Offline
Points: 167284
Post Options Post Options   Thanks (4) Thanks(4)   Quote nekamarie83 Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: Apr 13 2014 at 5:09pm
Not so much as high and mighty, but as though one would rather not be associated with something such as a clique that has generally negative connotations and/or would call it by another name to, I guess, ease that cognitive dissonance.
Back to Top
BBpants View Drop Down
Elite Member
Elite Member
Avatar

Joined: Aug 24 2011
Location: No1curr
Status: Offline
Points: 185875
Post Options Post Options   Thanks (5) Thanks(5)   Quote BBpants Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: Apr 13 2014 at 6:38pm
sh*t...I'll be surprised if some people on bhm had any friends....Especially a clique!
Back to Top
PurplePhase View Drop Down
Platinum Member
Platinum Member
Avatar

Joined: Jun 08 2004
Status: Offline
Points: 180785
Post Options Post Options   Thanks (1) Thanks(1)   Quote PurplePhase Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: Apr 13 2014 at 6:43pm
Originally posted by nekamarie83 nekamarie83 wrote:

^^^ I agree with that. Majority? I'm a bit squiffy on that.

I don't know/think that people are as dyed in the wool loners as they fancy themselves to be.

People just like to be or portray as being "above" certain things. *shrug*


haven't heard that phrase in a long time LOL
Back to Top
coconess View Drop Down
Elite Member
Elite Member
Avatar

Joined: Dec 30 2006
Location: Cali
Status: Online
Points: 210051
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote coconess Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: Apr 13 2014 at 7:45pm
Originally posted by BBpants BBpants wrote:

sh*t...I'll be surprised if some people on bhm had any friends....Especially a clique!

me too 
Back to Top
nekamarie83 View Drop Down
Elite Member
Elite Member
Avatar

Joined: Dec 28 2008
Status: Offline
Points: 167284
Post Options Post Options   Thanks (2) Thanks(2)   Quote nekamarie83 Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: Apr 13 2014 at 7:55pm
Originally posted by BBpants BBpants wrote:

sh*t...I'll be surprised if some people on bhm had any friends....Especially a clique! 
for real? damn... i'm giving people too much credit. 

lemme sit my optimistic ass all the way down.
Originally posted by PurplePhase PurplePhase wrote:

Originally posted by nekamarie83 nekamarie83 wrote:

dyed in the wool  
haven't heard that phrase in a long time LOL
again, for real? damn. 

lemme sit my optimistic antiquated ass all the way down. 
Back to Top
PurplePhase View Drop Down
Platinum Member
Platinum Member
Avatar

Joined: Jun 08 2004
Status: Offline
Points: 180785
Post Options Post Options   Thanks (3) Thanks(3)   Quote PurplePhase Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: Apr 13 2014 at 7:58pm
Originally posted by nekamarie83 nekamarie83 wrote:

again, for real? damn. 

lemme sit my optimistic antiquated ass all the way down. 


lol. For real you're old. MY dad used to use that phrase and he'd be over 100 now LOL

thanks for the memory tho Heart


Edited by PurplePhase - Apr 13 2014 at 7:59pm
Back to Top
Get Longer Healthier Faster Growing Hair
Get Healthier Stronger Longer Hair
The Elite Hair Care Sorority
Electric Cherry Hair
Hair Extensions Wefted Hair Wigs and More
Human Hair Wigs
Wefting Training
FAB Hair Premium Hair Extensions
DivaWigs.com
Premium Quality Human Hair Extensions and Closures
 Post Reply Post Reply Page  <1 45678 14>
  Share Topic   

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down