Black Hair Media Forum Homepage
BHM BHM BHM
Summer Hair Takeover Specials
Forum Home Forum Home > Hair Care > Weaves / Extensions
  New Posts New Posts RSS Feed - BRAZILIAN DEEP CURL PRE PICS PICSSSSS
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login
Perfect Hair Collection
 

BRAZILIAN DEEP CURL PRE PICS PICSSSSS

 
 Post Reply Post Reply Page  123>




The Best Human Hair Available with No Service Match

Author
 Rating: Topic Rating: 4 Votes, Average 3.00  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
pRiNCesSChANeL View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: Aug 10 2009
Location: HOT A$$ ARiZONA
Status: Offline
Points: 3992
Post Options Post Options   Thanks (1) Thanks(1)   Quote pRiNCesSChANeL Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Topic: BRAZILIAN DEEP CURL PRE PICS PICSSSSS
    Posted: Oct 30 2013 at 3:22pm
 Hiiiiiiiii guys!!

Loooooong time so see Embarrassed I missed you guys! buuuuut not much has been poppin around here so i've been on facebook all up in those groups LOL


i was contacted by the company Vinuss, the owner is a member here, heeeeey Jane!
she hit me up and asked if i would do a review on her hair so i said sure why not! (in other words yes i was sent this hair, no i didnt pay any money for it. yes i will give you my honest opinion. why would i lie to yall!)

SOOOO 
i went with their brazilian deep curly in inches 18,20,22,24

imma be honest... when i firstttt got it i wasn't too impressed. Shocked
first off, 2 of the 4 bundles did have an ever so faint chemical smell. its no big deal to me knowing the process of how the curls are made but if its an issue for you then i suggest you look elsewhere.

second idk the uniformity of the curls fresh out of the packaging just didnt make me want to drop my drawls or anything. buuuut of course, hair aint sh*t until after you wash it. soo while taking these pre pics i washed one of the bundles for yall and ohhhhhhh can you say aquafina flooooow LOL
lololol after washing i got super happy yall this hair looks BOMB i looooooove the curl!!!!!!!!
like i foreal am trying to figure out how to make my baby sleep for a good 2 hours so i can get this upart made, the struggle is real!!!

Anywaydoe (yall remember kat stacks? LOL)

heres the pics......

fresh out of packaging

up close prewashall of these next pics are of the 18'


after washing HeartHeartHeart


im thinkingggggg of going kelly rowland/beyonce big and curly. do yall think it will work orrrrrrr nah ?
(love beyonces color... im just too chicken to do it!)



Heres the website if anyone is interested in ordering!

they are very affordable. the shortest bundle starts at $50 and they do have bundle deals and free shipping!!


ill be back when im done installing!!
Back to Top
Sponsored Links


Back to Top
cali1 View Drop Down
Junior Member
Junior Member


Joined: Feb 15 2011
Status: Offline
Points: 438
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote cali1 Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: Oct 30 2013 at 3:52pm
Cant wait to see the install!
Back to Top
CaramelKittyKat View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: Mar 13 2012
Status: Offline
Points: 2657
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote CaramelKittyKat Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: Oct 30 2013 at 6:29pm
Love those curls!
Back to Top
lildeevah View Drop Down
Junior Member
Junior Member
Avatar

Joined: Jun 26 2006
Status: Offline
Points: 769
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote lildeevah Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: Oct 30 2013 at 6:45pm
Pretty! I'm on my second install with my vinuss hair. You'll love it!
Back to Top
keelolo1 View Drop Down
Elite Member
Elite Member
Avatar

Joined: Jan 05 2010
Location: Upintheclouds
Status: Offline
Points: 35614
Post Options Post Options   Thanks (1) Thanks(1)   Quote keelolo1 Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: Oct 30 2013 at 6:47pm
And the BHM effect will occur in 5, 4, 3.......
Back to Top
pRiNCesSChANeL View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: Aug 10 2009
Location: HOT A$$ ARiZONA
Status: Offline
Points: 3992
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote pRiNCesSChANeL Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: Oct 30 2013 at 6:58pm
thanks ladies! 

heeeeeyy keelolo Embarrassed

ayeeeee whoever 1 starred my thread..... #whyyoumadtho ? LOL
Back to Top
Brjasuga51 View Drop Down
VIP Member
VIP Member
Avatar

Joined: May 07 2013
Location: NYC
Status: Online
Points: 30404
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Brjasuga51 Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: Oct 30 2013 at 7:21pm
Hey Princess Channel......pretty hairrrr. Kelly Rowland...yessssss
Back to Top
Misjaguar View Drop Down
Junior Member
Junior Member
Avatar

Joined: Oct 14 2013
Location: NARNIA
Status: Offline
Points: 649
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Misjaguar Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: Oct 30 2013 at 7:23pm
Originally posted by keelolo1 keelolo1 wrote:

And the BHM effect will occur in 5, 4, 3.......
 
hahahaha
Back to Top
shellyb214 View Drop Down
New Member
New Member
Avatar

Joined: Jan 07 2013
Status: Offline
Points: 4
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote shellyb214 Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: Oct 30 2013 at 7:44pm
I wanna see install pics! :)
Back to Top
soulchildlove View Drop Down
New Member
New Member
Avatar

Joined: Oct 22 2013
Status: Offline
Points: 40
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote soulchildlove Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: Oct 30 2013 at 8:02pm
Did the smell go away after you washed it or did it become worse after the water was on it?
Back to Top
Get Longer Healthier Faster Growing Hair
House of CB London
Get Healthier Stronger Longer Hair
The Elite Hair Care Sorority
Electric Cherry Hair
Hair Extensions Wefted Hair Wigs and More
Human Hair Wigs
Wefting Training
FAB Hair Premium Hair Extensions
Dependable Quality Hair
Switch Up your Look with a protective Style
 Post Reply Post Reply Page  123>
  Share Topic   

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down