Black Hair Media Forum Homepage
BHM BHM BHM
Summer Hair Takeover Specials
Forum Home Forum Home > Lets Talk > Talk, Talk, and More Talk
  New Posts New Posts RSS Feed - Alicia Keys Wants Y'all To Stop Calling Her A “H
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login
 

Alicia Keys Wants Y'all To Stop Calling Her A “H

 
 Post Reply Post Reply Page  <1 1516171819 25>




The Best Human Hair Available with No Service Match

Author
Sang Froid View Drop Down
Elite Member
Elite Member
Avatar

Joined: Aug 08 2010
Location: Ethiopia
Status: Offline
Points: 295665
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Sang Froid Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: Nov 16 2012 at 8:53pm
º¿⌐¬┤É*Äìîé!äåçê∟∟""▼▲!"¶§▬▬↨↑↓→←∟↔
Back to Top
Sponsored Links


Back to Top
Becky View Drop Down
VIP Member
VIP Member


Joined: Oct 17 2005
Location: r
Status: Offline
Points: 10065
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Becky Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: Nov 16 2012 at 9:25pm
Originally posted by PurpleHaze PurpleHaze wrote:

remember when Julia dumped her fiance/Keifer S on eve of wedding and ran off with his friend Jason Patric? No one cared lol.
 
Julia is a nut ... reminds me of A. Jolie.
Back to Top
PurplePhase View Drop Down
Platinum Member
Platinum Member
Avatar

Joined: Jun 08 2004
Status: Offline
Points: 179245
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote PurplePhase Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: Nov 16 2012 at 9:36pm
Originally posted by Anah Anah wrote:

Originally posted by PurpleHaze PurpleHaze wrote:

 was it the one that said A LOW VERA ? (vera was danny's wife's name)

That's shade?! I don't get it lol
The ex wife is low? I need my shade darker than that

 
 


I think it was that Julia would dare wear a shirt with the wife's name on it after cheating with her husband while she was pregnant and then offering her money to divorce  him. Then getting mad when the wife refused and calling the wife LOW by wearing that on a t shirt.
Back to Top
joileprincess View Drop Down
Platinum Member
Platinum Member
Avatar

Joined: Feb 22 2005
Status: Offline
Points: 34413
Post Options Post Options   Thanks (2) Thanks(2)   Quote joileprincess Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: Nov 16 2012 at 9:47pm
Alicia should probably stop talking about it because even if they are telling the truth the fact is that very few people are going to believe her. 
Back to Top
Limalady View Drop Down
Elite Member
Elite Member
Avatar

Joined: Jan 20 2010
Status: Offline
Points: 76548
Post Options Post Options   Thanks (4) Thanks(4)   Quote Limalady Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: Nov 16 2012 at 9:48pm
But...she is a home-wrecker.
Back to Top
f8dagrate View Drop Down
Elite Member
Elite Member
Avatar

Joined: Nov 26 2010
Location: inyomouf
Status: Offline
Points: 95279
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote f8dagrate Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: Nov 17 2012 at 2:26am
hmm  i wonder if the same people who won't call it how they see it.. considers r.kelly a child loverGeek
Back to Top
starflower7 View Drop Down
Elite Member
Elite Member
Avatar

Joined: Mar 04 2005
Status: Offline
Points: 77810
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote starflower7 Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: Nov 17 2012 at 2:30am
Originally posted by Babydoll9163 Babydoll9163 wrote:

I definitely thought there was gonna be another "h" word on the other side of that link LOL


LoL me too. I was disappointed.
Back to Top
starflower7 View Drop Down
Elite Member
Elite Member
Avatar

Joined: Mar 04 2005
Status: Offline
Points: 77810
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote starflower7 Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: Nov 17 2012 at 2:50am
Originally posted by jonesable jonesable wrote:

Yeah I liked " you don't know My Name"

She sampled Chopin in that song. I kinda feel like she was being sneaky because most of her audience won't know that. 
Back to Top
Sang Froid View Drop Down
Elite Member
Elite Member
Avatar

Joined: Aug 08 2010
Location: Ethiopia
Status: Offline
Points: 295665
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Sang Froid Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: Nov 17 2012 at 3:18am
Originally posted by starflower7 starflower7 wrote:

Originally posted by jonesable jonesable wrote:

Yeah I liked " you don't know My Name"

She sampled Chopin in that song. I kinda feel like she was being sneaky because most of her audience won't know that. 

Kanye produced that.
He sampled.


Alicia knows about Chopin though.
Back to Top
starflower7 View Drop Down
Elite Member
Elite Member
Avatar

Joined: Mar 04 2005
Status: Offline
Points: 77810
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote starflower7 Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: Nov 17 2012 at 3:27am
Just cuz she knows his stuff doesn't mean she has to copy it. She thought she was getting over on y'all hoorats, but see me, I'm cultured. Cool

Shame on her. 




Back to Top
Get Longer Healthier Faster Growing Hair
Get Healthier Stronger Longer Hair
The Elite Hair Care Sorority
Electric Cherry Hair
Hair Extensions Wefted Hair Wigs and More
Human Hair Wigs
Wefting Training
FAB Hair Premium Hair Extensions
DivaWigs.com
Premium Quality Human Hair Extensions and Closures
 Post Reply Post Reply Page  <1 1516171819 25>
  Share Topic   

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down