Black Hair Media Forum Homepage
BHM BHM BHM
Forum Home Forum Home > Lets Talk > Talk, Talk, and More Talk
  New Posts New Posts RSS Feed - Accent Challenge 2014
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login
Perfect Hair Collection
 

Accent Challenge 2014

 
 Post Reply Post Reply Page  <1 3132333435 68>




The Best Human Hair Available with No Service Match

Author
 Rating: Topic Rating: 10 Votes, Average 3.80  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
fckwitmeuknoigotit View Drop Down
VIP Member
VIP Member
Avatar

Joined: Jul 28 2013
Status: Offline
Points: 29274
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote fckwitmeuknoigotit Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: Mar 15 2014 at 1:55pm
sang, can you put all the soundclouds in the OP?
Back to Top
Sponsored Links


Back to Top
Sang Froid View Drop Down
Elite Member
Elite Member
Avatar

Joined: Aug 08 2010
Location: Ethiopia
Status: Offline
Points: 302906
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Sang Froid Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: Mar 15 2014 at 1:56pm
Bruh that sounds like work.
I dunno if I can even edit.
Back to Top
afrokock View Drop Down
Elite Member
Elite Member
Avatar

Joined: May 19 2008
Location: South London
Status: Offline
Points: 879751
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote afrokock Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: Mar 15 2014 at 1:56pm
Originally posted by Sang Froid Sang Froid wrote:

Soundcloud is ackin' a fool.
I'm tryna cuss yall out and it ain't workin'.
thought it was just me
Back to Top
tatee View Drop Down
Elite Member
Elite Member
Avatar

Joined: Jun 09 2006
Status: Offline
Points: 381325
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote tatee Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: Mar 15 2014 at 1:56pm
Originally posted by fckwitmeuknoigotit fckwitmeuknoigotit wrote:

sang, can you put all the soundclouds in the OP?


you cant edit after 24hrs
Back to Top
Lite Brite View Drop Down
Elite Member
Elite Member
Avatar

Joined: Apr 23 2011
Location: Texas
Status: Offline
Points: 115143
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Lite Brite Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: Mar 15 2014 at 2:02pm
Yall should have this fight by recording

I bet yall both have a little ratchet in you when youre mad. Let me hear

I heard coco's ratchet voice before when she cussed me out


Edited by Lite Brite - Mar 15 2014 at 2:03pm
Back to Top
jonesable View Drop Down
Elite Member
Elite Member
Avatar

Joined: Oct 12 2010
Location: SC
Status: Offline
Points: 283321
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote jonesable Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: Mar 15 2014 at 2:04pm
LB were you born in TX?

I can hear your daddy all in your voice

Edited by jonesable - Mar 15 2014 at 2:04pm
Back to Top
fckwitmeuknoigotit View Drop Down
VIP Member
VIP Member
Avatar

Joined: Jul 28 2013
Status: Offline
Points: 29274
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote fckwitmeuknoigotit Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: Mar 15 2014 at 2:05pm
Originally posted by Sang Froid Sang Froid wrote:

Bruh that sounds like work.
I dunno if I can even edit.


Originally posted by tatee tatee wrote:

Originally posted by fckwitmeuknoigotit fckwitmeuknoigotit wrote:

sang, can you put all the soundclouds in the OP?


you cant edit after 24hrs


damn shame....we need a multiquote function too tbh.

i tried to upload a soundcloud and yea, the site is fckin up. i'll try again when i get back from the batting cages.
Back to Top
coconess View Drop Down
Elite Member
Elite Member
Avatar

Joined: Dec 30 2006
Location: Cali
Status: Offline
Points: 212767
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote coconess Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: Mar 15 2014 at 2:05pm
lol LB i still think about that.. 
im real embarrassed about it.. i dont remember all of it but i know i was probably hella irritating 



I might do one later JA 
Back to Top
Cocoa View Drop Down
Platinum Member
Platinum Member
Avatar

Joined: Jun 08 2004
Status: Offline
Points: 164968
Post Options Post Options   Thanks (5) Thanks(5)   Quote Cocoa Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: Mar 15 2014 at 2:06pm
Originally posted by AshBash89 AshBash89 wrote:

Originally posted by ShadyLady ShadyLady wrote:

Every fukcin thread...same arguments.

Y'all gotta learn to just ignore sh!t sometimes.

Girl yes!

N T ways, Wonder's voice is sooooo cute. Cocoa sounds like some sort of (sex)operator, Shady is country as hell(reminds me of my fam in FL), Jones sounds like a country New Yorker, I've never heard that accent before

Two years ago I was at a conference in New York where I had to give a presentation.
During the break, one of the Execs pulled me to the side, slipped me his card and said to call him if I was interested in doing adult voice over work...LOL..............Stern Smile
Back to Top
Sang Froid View Drop Down
Elite Member
Elite Member
Avatar

Joined: Aug 08 2010
Location: Ethiopia
Status: Offline
Points: 302906
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Sang Froid Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: Mar 15 2014 at 2:06pm
LB, Jones said you sound like a black man.
You gone take that?
Back to Top
Get Longer Healthier Faster Growing Hair
House of CB London
Get Healthier Stronger Longer Hair
The Elite Hair Care Sorority
Electric Cherry Hair
Hair Extensions Wefted Hair Wigs and More
Human Hair Wigs
Wefting Training
Dependable Quality Hair
Switch Up your Look with a protective Style
 Post Reply Post Reply Page  <1 3132333435 68>
  Share Topic   

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down