Black Hair Media Forum Homepage
BHM BHM BHM
Forum Home Forum Home > Lets Talk > Talk, Talk, and More Talk
  New Posts New Posts RSS Feed - Accent Challenge 2014
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login
Angkor Cambodian Hair
 

Accent Challenge 2014

 
 Post Reply Post Reply Page  <1 3334353637 66>
It Always Begin With Beautiful Hair

Bootiful Cream



Author
 Rating: Topic Rating: 10 Votes, Average 3.80  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
liesnalibis View Drop Down
VIP Member
VIP Member
Avatar

Joined: Nov 27 2012
Status: Offline
Points: 76097
Post Options Post Options   Thanks (2) Thanks(2)   Quote liesnalibis Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: Mar 15 2014 at 3:03pm
I never asked you to post though. I even sent you a link to me cuz you kept making comments about my skin tone and I still never asked you to post. I don't know you like that and I'm honestly not that interested. But you're always asking people to post pics but you never post which is what makes it a joke. But I see you taking this personally so I'll bow out.
Back to Top
Sponsored Links


Back to Top
coconess View Drop Down
Elite Member
Elite Member
Avatar

Joined: Dec 30 2006
Location: Cali
Status: Offline
Points: 231614
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote coconess Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: Mar 15 2014 at 3:07pm
exactly.. you dont ask.. many ask and i have no issue with that.. you say things like, 

"she aint gon post shiit" 
"keep hiding your pic"
"dont lie.. you know you aint gon post" 
"of course she didnt post" 

and i have posted pics.. many times.. which also makes it further annoying because several have seen/heard me. 
Back to Top
tatee View Drop Down
Elite Member
Elite Member
Avatar

Joined: Jun 09 2006
Status: Offline
Points: 386391
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote tatee Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: Mar 15 2014 at 3:08pm
Originally posted by CherryBlossom CherryBlossom wrote:

who is "they" tatee?


nah, that was about nala
Back to Top
liesnalibis View Drop Down
VIP Member
VIP Member
Avatar

Joined: Nov 27 2012
Status: Offline
Points: 76097
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote liesnalibis Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: Mar 15 2014 at 3:09pm
I made at least one of those comments because you made comments about my looks but once again I really don't care. Let it be over. I won't say anything about it again.
Back to Top
Mixer View Drop Down
Guest Group
Guest Group
Avatar

Joined: Feb 11 2011
Location: KS or MO
Status: Offline
Points: 97096
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Mixer Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: Mar 15 2014 at 3:12pm
Originally posted by afrokock afrokock wrote:

nah you just 'and stuff'
LOL
Back to Top
JamCaygirl View Drop Down
Elite Member
Elite Member
Avatar

Joined: Jun 03 2006
Status: Offline
Points: 43876
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote JamCaygirl Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: Mar 15 2014 at 3:13pm
kumbaya my lord, kumbaya....
Back to Top
nekamarie83 View Drop Down
Elite Member
Elite Member
Avatar

Joined: Dec 28 2008
Status: Offline
Points: 168261
Post Options Post Options   Thanks (1) Thanks(1)   Quote nekamarie83 Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: Mar 15 2014 at 3:13pm
Originally posted by Mixer Mixer wrote:

Originally posted by afrokock afrokock wrote:

nah you just 'and stuff'
LOL
 Pinch
Back to Top
nala52808 View Drop Down
Elite Member
Elite Member
Avatar

Joined: Oct 25 2011
Location: United States
Status: Offline
Points: 66047
Post Options Post Options   Thanks (11) Thanks(11)   Quote nala52808 Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: Mar 15 2014 at 3:18pm
welp, this thread has officially went to hell thanks to two young ladies who i will not name...
Back to Top
nekamarie83 View Drop Down
Elite Member
Elite Member
Avatar

Joined: Dec 28 2008
Status: Offline
Points: 168261
Post Options Post Options   Thanks (2) Thanks(2)   Quote nekamarie83 Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: Mar 15 2014 at 3:21pm
Originally posted by nala52808 nala52808 wrote:

welp, this thread has officially went to hell thanks to two young ladies who i will not name...
i'm SAYIN!! 

damn it tatee & cherry. y'all why we can't have nice things!! Pinch
Back to Top
Mixer View Drop Down
Guest Group
Guest Group
Avatar

Joined: Feb 11 2011
Location: KS or MO
Status: Offline
Points: 97096
Post Options Post Options   Thanks (1) Thanks(1)   Quote Mixer Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: Mar 15 2014 at 3:23pm
Originally posted by nekamarie83 nekamarie83 wrote:

Originally posted by Mixer Mixer wrote:

Originally posted by afrokock afrokock wrote:

nah you just 'and stuff'
LOL
 Pinch
Yeah, he went there.Beer

Anyway, I need to get to hearing LB's, Cocoa's and noneyons' voicesBig smile....later, because I'm lazy
Back to Top
Get Longer Healthier Faster Growing Hair
Get Healthier Stronger Longer Hair
Glam Twinz
Weave Connection
Little Black Scarf
Human Hair Wigs
Wefting Training
Brazilian Hair
Brazilian Hair
Wig and Hair Extension on Amazon
 Post Reply Post Reply Page  <1 3334353637 66>
  Share Topic   

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down